fredag 14 maj 2010

Stoppa pressarna! GrafikPanik öppnar!

Hah, skämtsamt nog så är det så att GrafikPanik nu öppnar.

Anledningen till att jag startade bloggen är att jag har spenderat de senaste tre åren på ett mediegymnasium, och där pluggat b.la. grafisk kommunikation. Vad som kommer att ske på denna bloggen är att jag visar mina alster, skriver om mitt liv som förhoppningsvis inom en snar framtid innehåller något grafiskt arbete/ännu fler grafiska studier, men jag kommer även att tipsa om andra (antagligen bättre) inspirationskällor, tutorials, illustratörer och liknande.

Jag kommer inte skriva om dessa ämnen:
  • Kärlek
  • Krogbesök
  • Små fula hundar
Skämt åsido så kommer jag försöka att hålla bloggen så grafiskt relaterad som möjligt!
Nej, nu får det vara slut med presentationer, både du, jag och alla andra har grafiskt arbete att fullfölja.

//GrafikPanik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar