söndag 23 maj 2010

Nya header-förslag..





Eller nja, förslag och förslag.. Det är ju min blogg för tusan, jag bestämmer vilken header jag vill ha! 
Men det är sjukt kul att göra headers, skulle inte förvåna mig om jag i slutändan har runt 10 st olika att välja mellan.. Beslutsångest! I denna logotypen så använder jag gradients till all fyllnadsfärg förutom den svarta ramlinjen. Dessutom så är Grafikpanik (gement p) i det första "förslaget" medvetet, då det lilla p:et är snyggare med den fonten enligt mig, dock så känns Grafikpanik mindre panikartat (då p:et är gement)

Funderar dessutom att göra upp en tutorial ang. "Webb 2.0" Gradients (övertoningar).

Sov gott!

"Förslag" 1





"Förslag" 2



1 kommentar:

  1. Kanske nånting för dig? http://maban.co.uk/534#utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

    SvaraRadera